- A Sleep -

Hejsan - Inlägg 147.




Känner mig bara sjukt trött och nästan lite sjuk idag. Har ont i huvudet, och har den där "jag blir snart sjuk" känslan.
Vet ju inte riktigt om det är läge att bli sjuk just nu eftersom jagbörjar att jobba på måndag.
Vill inte diret börja med att sjukanmäla mig, det ser inge vidare ut.
Nej, jag får ta en lugn helg och försöka att kurera mig.
Än så länge är jag ju inte sjuk, men som sagt. Det känns som om det är på väg.

Idag var jag in till Mats på ungdomscentrum och fick lite papper angånde sommajobbet.
Det fanns tyvärr inget inom barnomsorgen så det fick bli till att jobba på dyket.
Tydligen hade det fungerat utmärkt den förra sommaren, och jag hoppas att denna sommar blir lika bra.
Tyvärr så har jag inte hört det bästa från Sophia som jobbade där för någon sommare sedan, men hoppas att det inte blir likadant i år. Antagligen kommer det inte att bli likadant eftersom Sophia hade andra handledare, men mn vet ju aldrig. Jag har verkligen ingen lust att gå runt hela sommaren, tjock, otymplig och dessutom behöva tjafsa med handled
uarna. Nej, det klarar jag mig utan.
Men, som Sandra skulle säga. Jag ser på det med det positiva ögat!
Är verkligen glad över att få jobba denna sommar, och känna lite pengar som jag enbart(förutom hyra plus räkningar) ska spendera på bebissaker!
Blev även glatt överaskad då Mats frågade om jag hade lust att jobba 2 extra veckor, och självklart vill jag det!
Det är ju mer pengar!

Efter att jag varit hos Mats gick jag, Lotta och Anders till Nordeken där de skrev på kontrakt på sin nya lägenhet.
De kunde även betala in förta hyran idag, tack vare Andres snälla mamma och kan därför flytta in idag!
Jag är så glad för deras skull, eftersom de just nu har fått tälta i skogen.
Sociala i S-vall ville inte hjälpa dem och de blev bostadslösa ett litet tag där, men nu är det löst och de flyttar som sagt in idag! Jättehärligt.

Nu ska jag lägga mig och vila en stund, är ju så jäkla trött!

men vi..






HÖRES SENARE ELLER I MÖRA!!























































"There's not a star in heaven that we can't reach"




Kommentarer
Postat av: Sophia

Hih, Pichanika börjar jobba på dyket på måndag :P

2009-06-13 @ 00:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0