- You Must Have Had a Broken Heart -

- Hej - Inlägg 176 -




Tänkte gå in och ge er ett litet inlägg, mitt första för denna dag faktiskt.
Jag tycker att det är så trist att inte kunna uppdatera oftare. Det ger mig så lite inlägg. Skulle kunns skriva hur många som helst under en dag bara jag hade en dator med mig.
Men det har jag ju inte riktigt.
Så dessa dagar då jag inte kan blogga fören sent på eftermiddagen/kvällen får ni stå ut med bara 1 -2 inlägg.
Men eftersom ni alla tycker om mig så mycket är jag såklart förlåten!

Har just nu i min lilla hjärtesorg en liten nostalgitripp. Tar mig själv med på en resa in i
Westlife låtarnas värld och bara faller bort i vackra röster och texter. Jag liksom svävar bort och
lyckas nog känna igen mig i varannan låt.
Skulle egentligen leta upp en speciell låt, men så råkade jag hamna på
en annan låt som ledde till en annan låt.
Lyssnar just nu på den verkligt underbara låten "You must have had a broken heart" som har
den mest slående texten.
Jag har enda sedan jag hörde den här låten för första gången fastnat för
 texten. Just för att det känns som om delar av den skulle kunna vara till mig.
Precis som det var.. Eller är. Eller var.. Äsch!
Ni fattar.

Här är iaf den delen av texten som känns mest i hjärtat.

"You must have had a broken heart
To love me the way you do
Must have been so torn apart
I can see it when I look at you
Oh the meaning that is in your eyes
The love you give will never die
and I knew right from the start
You must have had a broken heart"


Låten ligger här nedanför för er som törs lyssna :P





Ska nu cykla lite med mina underbara doggisar. Men vi..





.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.






































"At once I knew the hurt that you´ve been through"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0