- You Can Always Make Me Smile -

 Hello - Inlägg 203.



Idag har jag.. Öhh, ja. Vad har jag gjort?
Varit otroligt less av olika orsaker som jag kommer att ta upp senare.
Sedan så har jag varit på bio med min lillebror. Vi såg Ice Age 3, med svenskt tal vilket kändes hur konstigt som helst.
Är så van att höra de engelska rösterna att dt känns som om det är en annan film man ser.
Men endå, den var bra. Men är nog ännu bättre på engelska.

Jag skulle egentligen ha varit hund och Beccisvakt åt Carina på lördagen, men som det ser ut nu blir det tyvärr lite omöjligt. Det av samma orsaker som jag är less.
Menmen, vad göra?  Det är bara att bita ihop och kämpa vidare.




För er som undrar var för jag inte skriver om jobbet på dyket längre så beror dt på att jag nu inte längre jobbar där utan har fått ett annat jobb. Mer om det kommer.
För just nu är energinivån för låg för att jag ska orka med att skriva om det.

Känns som om jag skulle behöva en semester. Det skulle räcka med 1-2 dagar. Men att bara få vara ifred och ta det lugnt är vad jag behöver just nu. Känner mig alldeles trött. På riktigt trött.
Nej, nu känns det som om jag bara berättar saker, och ni fattar inget. Ska skriva ett inlägg som delvis förklarar en del.



.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.


























"All he meaning that is in your eyes will never die"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0