- Wherever You Are -

Hello - Inlägg 158.



Gäsp! Här går det sakta.. Jag är så otroligt trött! Jobbade idag på dyket till klockan fyra och sedan gickjag vidare till Pias jobb för att jobba där i ca 1 1/2 timme.
Kom hem vid sex, hungrig och trött.. Blev då serverad pizza och coca cola! Mums, säger jag!
Tänkte även ta en glass innan det är dags för sängen.

Vet inte om jag orkar skriva så mycket idag, är ju så trött.
Men jag tänkte iaf berätta lite om jobbet. Som ni alla vet (eller ni som faktiskt läser min blogg för jämnan!) började det ett nytt gäng idag på dyket. Det kom 5 nya sommarjobbare, som verkar vara helt ok. Pratade inte speciellt mycket med dem, men de är säkert trevliga iaf. Fick det intrycket.
Märkte idag att det inte bara är jag, Jocke och Nicklas som ska vara kvar utan även Linnea och hennes pojkvän Ke.
Det känns jätteskönt, eftersom Linnea är jätte snäll och verkligen kan jobba!

Vi skulle ha haft Maria som handledare från och med nu, men hon ska få ha lite mer semester. Så det kom en ny tjej idag istället, Susann heter hon och ska vara med oss i 2 veckor.
Som tur var det en riktigt trevlig tjej!
Mathilda var där på förmiddagen och lärde upp henne, så nu bör det rulla på fint under dessa 2 veckor.

Nej, jag avslutar nu med en liten bild..



Taget vecka 27+6. Alltså igår :)

Sedan hade vi denna bild också.



Min vackra vackra bebis i vecka 18 + 0.







.HÖRES I MÖRA.





































"Tänkte på dig"

And I hope
Life is good
Wherever you are
You will be
Forever
In my heart

"Tänkte på dig"


Kommentarer
Postat av: Linda

Awwweee beeeeebis!

2009-07-14 @ 06:55:48
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Sandra

Bra att du trivs på ditt jobb!



Jag tycker att det var nyss som du sa att du var gravid - o nu är det jätte snart tills han/hon kommer till världen! =)



Ha en fin dag vännen!

kraam

2009-07-14 @ 09:24:04
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0