- What Makes You Smile -

Hello - Inlägg 208.



Ibland så bara tycker jag om dig så vansinnigt mycket. Det liksom nästan pirrar i mig av såna där bra känslor. Ibland.
Men sedan så säger du något dumt, och så bara blåser det bort.

Jag vill inte att det ska vara så. Nej, inte alls.

Snälla, snälla sluta att behandla mig som om jag vore en idiot för det är jag verkligen inte.



Nog om det.
Jag har iaf nu bett Dessan at hjälpa mig med bloggdesignen lite. Jag har alleles för lite ork till att göra det och så är hon så sjukt duktig. Som ni snart kommer att se så ska hon fixa sidan där ------>

Men uscha, så irriterad jag blir på blogg.se ibland.. Jag hatar när sidor ska muppa och inte göra som man vill.
Vi försöker att ändra på båda våra sidor men det blir inte ändrat rätt. Suck.
Sedan så blir jag sjukt less på mitt tagentbord, som har ett flertal felande knappar.
Nej, det är inte min stund just nu.
Kanske ska tröst mig med o'boy?



.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.




























"Have you ever"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0