- Tragisk Men Sann -

Hej - Inlägg 183.



Ahhhhh, vad jag är trött! Det är vansinnigt. Skulle med lätthet kunna gå och lägga mig och sova nu på direkten. Jag satt en stund med Linus när han kollade på barntv och det var nästan så att jag somnade ifrån honom.
Kände hur jag gled längre och längre bort, och så vaknade jag till.
Fick en sån där känsla av att jag inte fick sova ännu, fast jag vet helt klart att jag skulle kunna gå och lägga mig nu utan att någon sa något. Nej, jag vet inte varför jag kände så.
Men nu kanske ni undrar varför jag inte går och lägger mig om jag nu är så trött?

Jo, jag ska ju ut med hundarna en sväng till innan det är dags att ta natt.
Jag brukar i vanliga fall gå och lägga mig vid 10-11. Men idag blir det tidigare.
Vet inte alls varför jag är så trött idag. Det känns som om jag sovit skit lite i natt fastän jag sov ganska bra.

Nej, jag ska ut med hundarna nu.



.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.


































"She's back again"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0