- Standing In The Light Of Your Halo -

Tjenare -  Inlägg 191.




Mitt första inlägg för dagen, vid klockan 18:36 börjar jag att skriva det. Känns sjukt konstigt eftersom jag faktiskt varit hemma hela dagen. Men det har varit en sån trött dag. Jag har inte orkat ett skit.
Eller, ja nästa. Jag har ju faktiskt städat, plockat i och ur diskmaskinen, lagat lunch åt barnen och underhållit dem en stund. Men sedan efter det fick jag ett breakdown. Satte mig ner vid köksbordet och bara grät.
Jag tror att tröttheten blev för mycket plus att jag hållt tillbaka en hel del tårar de senaste dagarna.
Nej, det blev för mycket där en stund. Ungarna ville inte sluta bråka med mig, och allt bara steg mig åt huvudet.

Men nu några timmar senare så känns det betydligt bättre. Jag la mig framför TV:n och "krävde" lite ensamtid.
Det var verkligen behövligt och jag känner mig verkligen piggare.



Jag längtar som en tok tills på måndag då jag får min efterlängtade lön. Då blir det shopping av!
En massa bebissaker ska köpas och så tänker jag faktiskt lyxa till det med lite kläder till mig själv :D
Av någon konstig anledning så kan jag inte ha en hel del av mina kläder just nu :P

Ska, som jag nämnde gå till cubus, och handla massvis med linnen och sådant som är bra att ha mycket utav.
Sedan då får jag se om det blir ett par nya skor också, eftersom mina har börjat ge upp lite.
Hehe, har faktiskt en bild på dem..



Hehe, den blev lite liten, men ja.. De är missfärgade och har stora hål på flera ställen.. Nu börjar de även bli hål på undersidan och då erkänner jag mig faktiskt besegrad och ska köpa nya. Frågan är bara vad det blir för några?
Skulle gärna vilja ha ett Converseinspirerade skor. Kanske inte ett par äkta Converse, men något åt det hållet tror jag.
Skulle jag hitta ett par Converse i en lagom prisklass så blir det nog ett par äkta, men man är ju tyvärr inte gjord av pengar.

Ohh, nej! Nu blev jag så sugen på att kika på skor. Men vi..




.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.







































"Nämnde jag att jag älskar dig, baby?"

Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns liknande på HM, det är dragkedja bak på dom. riktigt snyga faktiskt tror att dom går på 129:-

2009-07-26 @ 19:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0