- Som Jag Hade Dig Förut -

Hej - Inlägg 181.



Skrev precis ett inlägg, men det känns som om ett till är på väg.
Blir fast i mina egna tankar om det där jag gjorde igår. Jag känner att jag måste ta ett beslut.
Ännu en gång ska jag behöva besluta mig för att säga hej då. Men denna gång finns det en markant skillnad.
Denna gång blir det hårdare och jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas.
Det känns som att jag ska välja mellan pest eller kolera. Smärta eller smärta.
Vad skulle du välja?
Att ha ont i hjärtat varje dag eller att ha ont i hjärtat varje dag?

Jag vet vad som måste göras.

Ja
g skulle kunna skriva ut precis vad allt handlade om men jag vet inte om det är så smart.
Det finns en risk att jag sårar någon och det är det sista jag vill.
Men jag vet inte. Idag ska jag försöka vara ärlig.
Jag brukr ljuga för dig, varje gång. Jag brukar låtsassom att allt är bra och som att det kommer att fungera.
Jag brukar säga att det är okej, fast det inte alls är okej.
Jag brukar säga att jag inte vet varför jag är ledsen, fast jag verkligen vet.
Men jag vill inte medge det, jag vill inte säga något. Jag vill inte att du ska se eller höra mina tårar.
Jag vill inte att du ska bekräfta. Jag vill inte att du ska förstå.
Nej, inte alls. Men det kanske är dags att vara ärlig.

Och nu även om jag skriver att jag ska vara ärlig så vet jag att chansen
 är otroligt liten att jag faktiskt kommer att vara det.






.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.


































"Jag tog aldrig steget"

Kommentarer
Postat av: Sandra

Man måste inte alltid vara ärlig, om det skadar en själv - så berätta det inte. Ta hand om dig själv, belasta dig inte med en massa tankar!



Vill bara krama om dig vännen!

2009-07-23 @ 11:50:51
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0