- Slog Mig Just -

Ellå - Inlägg 206.





Hehe, kom precis på att jag skulle berätta en sak igår som jag totalt glömde bort att berätta!
Jag låg i sängen i förgår kväll och läste, och efter en stund så la jag ner boken på magen och då körde min bebis upp sin fot eller hand rakt ut! Alltså, den stack säkert ut 2-3 centimeter!
Helt sjukt!  Skulle vara häftigt om man kunde se vad det var som stack ut ibland.
Jag känner ju inte skillnad på fot eler hand, dock såkänner jag nu när det är huvudet som buktar ut.
Hehe, det känns ju inte direkt som en fot :P

Nu har liksom bebisen hittat en "favoritsida" och ett favoritställe att sparka och krumbukta på.
Den ligger nästan alltid på vänster sida med det mesta av kroppen och trycker liksom med huvudet strax under mina revben. Så där är det typ alltid ett litet huvud! Hehe, det ska bli så spännande att se hur den lilla ser ut.



.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.





































"My lovley little baby"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0