- Should I? -

Hejsan - Inlägg 162.



Tänkte att jag kanske skulle ta och skriva ett litet inlägg såhär mitt på torsdagen.
Sitter just nu och lyssnar på åskan som river utanför, och svettas som en gris i detta varma land.
Jag brukar alltid säga att jag inte ska klaga på värmen. Jo, varje sommar så säger jag till mig själv att , nej! Inte gnälla nu då. Denna sommar höll jag mig länge. Alla runt mig gnällde över att det var så varmt, medan jag gick runt och sa:
Nej, man ska inte klaga. Det är skönt med sol.

Men så kom dagen då jag inte kunde hålla det tillbaks.
Nej, innan jag ens hann tänka hade jag vräkt ur mig att visst är det ohyggligt varmt och jobbigt?
Jo, lite ångest fick jag. I år skulle jag ju inte klaga!

Men så var det också väldigt varmt den dagen. Och det var väldigt stressigt på jobbet.
Och, jo. Jagvar ju visst gravid.
Nej, jag vet inte om det går att lova att man inte tänker klaga eftersom det verkar ligga i människans natur att aldrig vara helt nöjd. Alltid är det någonting. Det är för varmt, för kallt, för snöigt, för soligt, för regnigt.
Vädret är en sådan sak som vi aldrig är nöjda med.
Kanske är det också därför vi alltid börjar prata om vädret med nya personer?
Eftersom vi människor gillar att klaga, och att klaga på vädret det gör alla så är det ju såklart det perfekta samtalsämnet när man inte känner personen man ska prata med.
Hur många gånger har man inte sagt: Vad varmt det har varit i veckan!

Äsch, nog om det nu.

Vad skulle jag mer skriva om?
Hehe, jo! Jag har fått en del svar på mitt förra inlägg.

De flesta tror att min plötsliga statistik ökning beror på min kommentar hos "15 år och gravid med tvillingar".
Och nog är det så! Hehe, jag har kommenterat den bloggen hur många gånger som helst men aldrig fått besökare genom att göra det så att denna kommentar blev så uppmärksamad känns ju kul!
Tack alla ni som besökt! Hoppas att ni vill kika in fler gånger :D
Till er som inte hittat mig via den bloggen så tycker jag att ni ska hitta till den bloggen!
Alltså, alla ni som inte besökt  http://ellamarie.blogg.se/ - gör det nu!

Den är verkligen läsvärd!


Nej, nu får det vara nog för detta inlägg men vi..


.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.









































"I got to break free"

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej!

Tävlar du agility med sheltiesarna (nu bara antar jag att du har shelties eftersom det är det på din presentationsbild x)) eller? :)



/Rebecca m. sheltien Sixten och bcn Lakrits

2009-07-16 @ 21:30:31
URL: http://reagility.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ah okej! :) Ja jag tävlar agility med min sheltie som du såg där. Tyvärr i large eftersom han är 46 cm hög. Sen har jag min bc också som ska tävla när han blir stor och frisk :) Agility är jättekul :D Har provat lydnad men det är svårt efter agilityn eftersom jag saknar farten.. Haha :)

2009-07-16 @ 21:59:08
URL: http://reagility.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0