- Shop Until You Drop -

Tjenis - Inlägg 201.



Nu jädrar ska det bli bilder! Ska dra fram alla sakerna jag köpte igår och fota dem så att ni får se vilka fina saker jag köpte! Springer precis nu och ska leta efter kameran :D
Sådär ja.. Nu kommer bilderna på allt det jag köpte i förgår + det jag beställde igår från Babyshop.se.

Jeans från Name It .                          Tröja från Polarn o Pyret(PoP)
. 

Pyjamasset från PoP                    Bebisbyxor från PoP
 
Body från PoP                                Snuttefilt från PoP
 
Body från PoP                                       Hängselbyxor från PoP
 
Mössa från PoP


Strumpor från PoP


Äsch! Ni får nöja er med bilderna ifrån det jag köpte i förgår, bilder på det jag beställde kommer i möra eller senare.




.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.




































"You and me forever"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0