- Shoes Shoes Shoes -

Hej - Inlägg 209.



Det är bevisat. Jag ska INTE gå på stan och kolla på skor. Nej, därför att jag vill bara köpa alldeles för många par.
Och, just nu passar det verkligen inte att köpa nya snygga skor med klack. Nej, det gör bara inte det.
Jag har hittat säkert 10-15 snygga par i bara 2 affärer.
10-15 snygga par som jag inte kan ha just nu.

Blev helkär i 2 par som fanns på DNA.
Ska se omdet finns bilder, för jag är så dålig på att förklara hur de ser ut.
Äsch! De inns inte. Men ja, det är ett par rosa skor, i typ siden tyg med en ganska rejäl klack. Skitsnygga.
Och de andra är svarta med kilklack, ser ut som ett par ballerinaskor fast med kilklack.
Också underbara!

Nej. Jag ska inte kika på skor. Inte just nu eftersom jag inte ska köpa några.

Men dock så hittade jag ett par ballerinaskor på dinsko för 50 spänn som jag borde ha köpt.
Gjorde det dock inte eftersom jag köpte fler bebiskläder istället..
Hehe, jo bilder kommer. :D



.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.




























"I don't wanna face this world alone"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0