- Quicki -

Hejsan - Inlägg 196.



God förmiddag, bloggen!
Jag ska ta mina bröder och fara till min pojkvän. Vi ska se på film, vilket kommer att göra mina bröder hemskt glada!
De tycker om att hitta på saker och att få fara hem till någon jag känner hör till favoriterna!

Så jag hinner inte ge er ett längre inlägg som jag tänkte, men som ni säkert förstår lär jag återkomma några gånger till idag. Men ha en toppendag så..




.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.































"Let's make some noise"

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR:



Vad kul att du är ifrån sundsvsall! Då kanske vi springer på varandra här i stan :) man vet aldrig så ;) Kul att du ska kika in lite då & då iaf! Jag har en sån där blog-lovin knapp om du vill lägga till mig där. Då får du ett mail så fort jag uppdaterat bloggen så du inte missar något :) hoppas du får en bra dag nu, det är ju rätt bra väder här så :)

2009-07-26 @ 13:07:09
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0