- On My Way -

Hejsan - Inlägg 200.





Jag har tråkigt medans bílderna laddar över ifrån telefon så jag skriver ett extra inlägg!
I förgår när vi var på stan, så träffade vi min syster Therese och Sophias syster Maria.
Vi gick tillsammans alla fyra och fikade på coffeehouse, alla utom lilla jag kunde avnjuta en varsin god Soft Ice Drink.
Hehe, det har sina nackdelar att vara gravid, men det är nackdelar som jag inte ens bryr mig om!
För vad gör det om man inte får dricka vad som helst när man har en liten underbar ängel på väg?
Nej, det är defenitivt något jag kan skippa för resten av mitt liv för den här lilla <3

För er som undrar varför jag inte får dricka "sid" så beror det på att det innehåller re bull, vilket inte ska förtäras när man väntar baby.  Det innehåller ju ganska stora mängder koffein som säkert alla vet.

Jaja, nog om det nu! Det jag egentligen skulle komma till var iaf att vi hade supertrevligt tillsammans!
Och att jag hoppas att det kan upprepas snabbt :D




.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.







































"Make it a better world"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0