- Ohhh I Miss Shoping -

Tjenare - Inlägg 189.



Nu var det någon timme sedan jag skrev något inlägg. Känns skumt. Jag har som skrivit hur många inlägg som helst de senate dagarna! Är det någon där ute som hajjar vad det är jag försöker med?




Idag så for jag till Sophia precis som jag skrev att jag skulle. Vi for in till stan och traskade runt lite.
Jag ringde min låtsaspappa och bad snällt att få låna lite pengar tills på måndag när lönen kommer.
Eftersom han var så snäll idag så fick jag det och då blev jag glader!

Lånade 300 kr och bestämde mig för att bara köpa något om jag hittade ett riktigt kap.. Vilket jag såklart gjorde!
Såg direkt att ubus hade "final sale" och sålde ut jättemkt fina kläder från 30 -150 kr!
Jag kollade runt på allt och bestämmde mig för 3 likadana linnen i olika färger. Men sedan så åkte vi ner till barnavdelningen och där hittade jag en av de sötaste bodysarna jag sett!

Så det blev 2 linnen och en body tillmin lilla ängel, och allt kostade tillsammans 100 kr!
Helt sjukt!  Tänkte fara in på måndag och köpa lite mer saker därifrån. Ska nog köpa alla linnena i olika färger. De var supersköna och väldigt fina. Ska också leta reda på lite mer billiga barnkläder till lilla vacker och köpa på mig en del.
Älskar att fynda på det där sättet! Man blir så nöjd :D
Vet ni vad jag har? Bilder på kläderna!
Bra va?

Här är mina 2 linnen. Fina va?

 

Sedan har vi den underbara bodyn.










.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.








































"Go ahead and break my heart, you've done it before"

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, den bodyn har jag med, fast i rosa. Så himmla söt =)

2009-08-24 @ 20:05:49
URL: http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0