- Ohhh I Love My Life With Dogs -

Tjenis - Inlägg 194.




Vet ni vad? Vet ni vad? Vet ni vad?
Alla vet ju att jag är en tokig hundmänniska och att jag praktiskt taget lever mitt liv för hundar och hundsport.
Och så vet jag inte om jag nämnt att jag såklart vill föda upp hundar, och ansökte tidigare i år om ett kennelnamn.
Och igår fick jag ett brev från SKK.. Med ett beslut om mitt kennelnamn i! Hehe, och de hade godkänt ett av förslagen som jag sänt in! Så snart, mycket snart kommer mitt namn att visas i hundsport och sedan när ingen har lämnat in en protest emot det så så ska jag bara betala in avgiften och sdan är det mitt, bara mitt kennelnamn!

Så om något år finns det valpar med MITT kennelnamn att köpa :D


Jag har än så länge bara berättat vad namnet är för 3 st personer, och så kommer det att vara tills namnet blivit publicerat i hundsport. Så det spelar inen roll om ni frågar :P
Ni får även vänta med att se vilka raser jag valt! Hehe, spännande värre va?

LÄS HUNDSPORT NR 9 MYCKET NOGA!





Älskar <3





.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.































"I can feel this good sober"

Kommentarer
Postat av: Dessan

Åh vad roligt! Grattis! Ja, det blir verkligen spännande att få se vad du valt för ras och namn :)



Jadå semestern var rätt bra, det var en del saker som hände men annars så var det rätt okej :) Det känns skönt att vara hemma igen.



Absolut, klart vi måste ses! Jag tycker du kan komma till helgen när du inte jobbar :D:D Eller varför inte vi till dig? :D hihi Kramar

2009-07-26 @ 11:32:15
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: Brim Brian

Gud så fin bild!! =))

2010-04-01 @ 11:48:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/brim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0