- Of To Go -

Hello - Inlägg 167.



Kikar in och skriver lite snabbt om gårdagskvällen.


Igår kväll var jag med Sophia en stund, vi gick på en riktigt långis med hundarna.
Min lillebror Robin följde med och han blev riktigt trött efter att vi traskat en rejäl stund. Han gick en bit bakom och pratade om att vi borde vänta på bussen.. Mitt i skogen :P
Haha, barn är ju för roliga. Just nu när jg sitter här och tänker på hur otroligt lustig han var igår kväll så kommer jag på en otroligt rolig sak han sa igår mitt på dagen. Jag gav hundarna lite lax och så frågade Robin: Blir hundar också smartare av fisk? Jo, det blir de kanske svarde jag och då sa Robin: Ja, det behöver ju Ludde, han är ju rätt så förvirrad!
Jag höll på att skratta ihjäl mig! För er sominte träffat Ludde måste jag berätta att han är lite flummig :P

Nej, nu ska jag duscha och dra iväg en stund. Men vi..

P.s Ikväll kommer nya bebismage bilder :D




.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.
































"Baby love"

Kommentarer
Postat av: -Milly-

åh tack så mycket.. jag har lagt till dig med :)

2009-07-19 @ 14:35:13
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0