- No No Today -

Tja!  - Inlägg 170.


Som ni kanske försår så blir det inget jobbande för Anna dag. Regnet gör att dyket är stängt, så ni som tänkt fara dit och bada får vara hemma istället :P
Efter att jag skrev mitt första inlägg idag så klickade jag in på "15 år och gravid med tvillingar" och till min stora glädje är det äntligen dags för henne att föda! Hon har haft rejäla förlossningsvärkar, och sist hon skrev skulle de snart in på BB.
Även om jag inte känner Ellamarie (hon heter egentligen något annat, men vill inte gå ut med sin riktiga identitet på internet) så sitter jag nu och väntar super ivrigt på några nyheter!
Även om hon inte kan blogga själv så har hon en vän som kan hennes lösenord, och som antagligen kommer att uppdatera så snart man vet att allt gått bra.
Jag har följt den här bloggen jättelänge, och det känns som om man är delaktig på något konstigt sätt.

Blir också lite avundsjuk.. Jag vill ju också åka in på förlossningen och få min älskade unge snart ju!
12 lååånga veckor kvar. Hur ska jag stå ut? Jag kommer att längta ihjäl mig!
Hehe, men såklart. Jag vill ju gå klart tiden, det vore kanske ingen höjdare om min lilla ängel kom ut nu i vecka 28.
Även om det är 80 % chans att bebisen överlever, så känns det säkrast att låta den lilla ligga kvar en stund till trots att mamma är barnsligt otålig!

Märker nu mer och mer vad otroligt känslig jag är. Speciellt när det kommer till barn.
Kikade på "sjukhuset" och där fick man se en bebis som var runt 1 dygn gammal. Och där sitter jag i soffan..
Men tårar i ögonen. Haha! Snacka om blödig!
Blir alldeles till mig när jag ser barn, och små vackra bebisar. Kan bara tänka på min egen bebis som jag så ivrigt väntar på. Tänk när jag får lukta på hon/han, pussa lite på pannan och bara hålla om mitt barn.
Nej, nu blir jag sån där igen. Tårögd och sjåpig.
Hehe, men det hör väl till!


Nej, nu ska jag göra något annat men vi..






.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.






























"Have you ever loved somebody so much it makes you cry?"

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fin blogg du har :)

2009-07-20 @ 16:49:38
URL: http://eveliinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0