- My Babys -

Hello - Inlägg 163.




Fick en kommentar för en liten liten stund sedan. ch då kände jag att min älskade babys inte är tillräckligt välpresenterade på min blogg. Vilka talar jag om nu?  Mina hundar så klart!
Tänkte att jag skulle ge er en snabb presentation av mina älskade doggys!

Börjar med the one and only - Milton!

Absolute Magic's Basic Milton
Detta är min första hund och min bästa vän.
Han är nu snart 3 år gammal och har bott med mig sedan han var 8 veckor gammal.
Han är en livlig kille med ett rejält hjärta och en hel del egen vilja!
Milton älskar att träna,och hans favorit är freestyle som vi så smått har börjat träna på.
Annars tränar vi mest lydnad, något som vi båda gillar skrarpt!



Sedan har vi lilltösen - Princess Jessie!

Absolute Magic's Mayan Mystica
Detta är min första tik, och som namnet antyder en liten prinsessa.
Hon kom in i mitt liv i slutet på förra året och har inte gjort annt än att charma mig!
Även henne vill jag tävla och träna lydnad och freestyle med.



Sedan har jag min prins - Zach!

Geordani's Basic Zachyro
Detta är min underbara pinne! För er som inte är fullt så insatta menar jag ju såklart dvärgpinscher!
Detta är en mild och härlig kille som älskar att gosa och sova under täcket!
Allt som existerar för min lillpinne är att gosa och få busa lite då och då :D
Honom ställer jag mest ut och tränar lite vardagslydnad med.
Sedan så är vi lite sugna på att testa agility!




Sedan sist, men inte minst - Ludde - Min pajas!

Absolute Magic's Damn I'm So Hairy
Detta är min lilla kines, min kinesiska nakenhund med hår!
Han är en riktig pajas som ibland kan vara riktigt döv!
Han har väldigt mycket egen vilja, precis som alla kineser men är endå otroligt mild och snäll.
Honom ska jag garanterat träna agility med då han älskar när det går undan!



Så! Det var mina hundar det!
Just nu har jag också Miltons mamma och Jessies mormor Pirelli här hos mig!
Hon är min lilla sötnöt och jag ser verkligen inte fram emot att lämna igen henne :(
Bjuder på en bild på denna vackra dam med!

Orakels Chimaya




Sådär ja.




.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.







































"Who let the dogs out"

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Egentligen skulle jag fortsatt på sheltiespåret men kände inte att jag fick garanterad fart och arbetsvilja om jag köpte en sheltie. Min sheltie nu gillar inte att träna lika mycket som jag så därför blev det en bc och det lämnar jag nog aldrig. Så nöjd med honom!

Mina hundar kan några freestyle övningar eftersom jag tycker det är vädligt bra uppvärming till agilityn och dom tycker också det är rätt roligt :)

2009-07-16 @ 22:39:31
URL: http://reagility.blogg.se/
Postat av: Alex

Du måste blogga mera, mera, meraaa! Jag har ingenting att läsa! ^_^ Var en argbigga som jag och klaga på saker. :p Haha.



Jag saknar dig, Anna! Let's play someday?

2009-07-17 @ 05:56:30
URL: http://dekanmi.bloggspace.se
Postat av: Brim Brian

Gud vad de är fina!! =))

2010-04-01 @ 10:58:42
URL: http://blogg.aftonbladet.se/brim
Postat av: Motorcykeltjejen

Gud sicken söt nakenhund!! =)

Har du haft Space länge?



Du får förlåta mig men...

Brukar inte ragga röster till saker & ting men denna tävlingen vill jag så gärna vinna och jag undrar om du skulle vilja rösta på mig hos Kandy.se?

Jag är nr 2.

http://kandy.se/2010/september/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

Skulle bli så himla tacksam isf!!

Kramar

2010-09-01 @ 21:36:07
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0