- Love Love Love -


Ellå - Inlägg 192.


Tänkte ju kolla på skor. Men va fan! Jag hittar inga som faller mig i smaken.. Inte när jag ska kika efter typ "tygskor" iaf.. Hittar bara snygga pumps och stövlar :D  Men några sådana ska jag inte ha, även om det kliar i fingrarna.
Nej, jag får allt lov att behärska mig. När jag gått igenom hela graviditeten och förlossningen så ska jag lyxa till det med ett par skitsnygga skor! Hehe, jag älskar skoooor! Speciellt sådana som jag knappt kommer att använda som nybliven mamma. Men vadå? Det kommer ALLTID tillfällen att använda ett par snygga skor. Sådetså!

Fast jag har faktiskt haft ögonen på ett par snygga Converse.
Ska se vad de kostar.. Är ju sjukt sugen på dem. Men om de är föra dyra så bliva det inget med det.
Har viktigare saker att lägga pengarna på. Men, jo men om de skulle vara i ett lagom pris så ska de bli mina!


Skulle den inte vara fin hemma hos mig då?






.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.

































"Unbreakable until the end"

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jättefin! :) Men du din lilla mupp, kan du ringa mig?? Har försökt få tag på dig idag ju!

Kram.

2009-07-25 @ 21:38:16
Postat av: Sophia

Eller så kan du ju försöka logga in på msn vettja ;P

2009-07-25 @ 21:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0