- Long Time No See -

Hello - Inlägg 197.




Egentligen är det väl inte så hemskt längesedan jag skrev här, men det känns som om det var längesedan eftersom jag har skrivit så mycket inlägg de senaste dagarna. Och så, bara blev det 1 inlägg igår. Ett enda inlägg!
Det är ju skam.. Vad ska jag göra nu? Jag som hade fått ut farten så bra.  Jag hade ju en plan..

Igår så gjorde jag inte så mkt, vi var som jag nämnde hos min pojkvän Andreas, och såg på lite film.
Pojkarna hade det roligt trots att Linus blev en aning trött strax innan vi for hem.
Medans jag var hos Andreas så ringde Sophia och frågade om jag skulle med henne och Peder på bio och se Harry Potter. Självklart så ville jag det!
Har ju gått som på nålar, och längtat efter att få se filmen! Självklart så vet man att vissa delar av filmen kommer att göra en besviken, så är det alltid med de filmerna.. Eller egentligen alla filmer som är baserade på böcker.
Viktiga delar hoppas över och dåliga nya scener läggs till.
Så, vad tyckte jag då?

Äsch! Det får ni veta i möra, för jag orkar knappt hålla ögonen uppe.






.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.

























"What ever makes you happy"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0