- Let Me Entertain You -

Hello - Inlägg 159.




Tänkte att jag skulle kika in lite snabbt och bara berätta att jag lever och så.
Är lika trött idag, som igår och orkar bara inte skriva något rejält inlägg.
Idag var det ungefär samma sak på jobbet, för bra väder för att få gå hem men inte tillräckligt bra för att stänga.
Dessa dagar är otroligt tröga. Vi får verkligen vända ut och in på stället för att hitta något att göra.
Igår rensade vi ogräs runt poolkanterna, slipade staketet runt kiosken och rensade grusgången upp till kiosken.
Idag rensade vi volleyboll planen (för andra gången på 4 veckor), målade staketet runt kiosken och rendase gången upptill kiosken. Så där vansinnigt tråkigt! Sedan på eftermiddagen sprack det upp en aning och det kom faktiskt folk som badade och åt glass. Det är fakriskt trevligare om det är folk där, eftersom det händer något då.
Annars så sitter man nästan och sover i stillheten.

Seadn idag på eftermiddagen firade vi Pia som fyllde 45 idag. Stort GRATTIS till henne!
Det bjöds på lite tårta och så. Smet iväg efter jobbet och köpte en superfin blombukett till henne med ett jättesött tillhörande kort som hon fick såhär på den egna dagen.

Efter det har jag inte gjort så mycket. Suttit här och skrivit lite blogg till er!
Nej, nu ropr sängen på mig. Så vi...



.HÖRES I MÖRA.







































"Min plats på jorden"

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag förstår inte hur en del säger att det knappt syns! :o Du är ju en tjockis nu! ^^ En söt tjockis förstås ;D

2009-07-16 @ 06:26:01
URL: http://dekanmi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0