- Jo, Man Ska Återanvända -

Tjenixen - Inlägg 182.





Jag börjar få brist på titlar till mina inlägg. Märker att jag börjar återanvända en hel del titlar.
Men som sagt, det är ju bra att återanvända. Det ska tydligen vara bra för miljön :D
Kom precis tillbaks ifrån kvissle, har varit ute på lite äventyr i den lilla "byn" och sitter just nu och gäspar vid datorn.
Jag sov rätt så bra i natt, men vaknade som på kommando vid klockan 4:a.
Har börjat göra det varje morgon nu, det är lite smått irriterande men jag överlever väl det också.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, skriver mest bara för att jag har så jäkla tråkigt.
Det finns inte riktigt något att göra en grå och trist dag som denna. Jag skulle kunna lägga mig och titta på tv, men det fins ju inget att se där nu såhär mitt på dagen. Har sån enorm lust att gå och lägga mig.
Men jag vet att jag bara blir tröttare av att sova, så nej. Jag ska vara vaken.

Just nu i min tristess sitter jag och lyssnar på lite bra musik.
I mina öron hörs nu Lars Winnerbäck - Jag är hos dig igen.
Detta är en sjukt bra låt, som verkligen berör. Tror faktiskt att det är min favoritlåt av honom.
Den är sådär mild, vacker och berör verkligen hela vägen in i hjärtat.

Det finns vissa låtar som jag verkligen inte kan bli less på. De är låtar som jag har lyssnat på säkert tusen gånger men endå så blir jag inte less. De kan höras om och om igen och jag vill bara höra de 1 gång till!
Jag är en sån där person som faller för texterna i låtarna. Jag fastnar för vissa textrader och de vill som inte riktigt försvinna ifrån mig. Jag känner ofta igen mig i alla dessa vackra låtar.
Ibland är det bra och ibland är det dåligt.







.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.


































"Du springer aldrig ifatt när jag väl är där"

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker att det är bra att dus kriver, även fast du inte vet vad du ska skriva om. För då har jag något att läsa =)

2009-07-23 @ 14:50:45
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0