- Good Night -

Hello - Inlägg 168.




Jag tänkte att jag skulle bli sjukt aktiv och börja skriva ett inlägg i halvtimmen. Tror ni att jag hamnar på mest aktiva listan då? Hehe, nej men skämt åsido. Detta är mitt 3:e inlägg för dagen. Och om dagen inte hade gått så fort hade det säkert varit mitt 6:e. Har som lite skrivlust idag och känner att jag skulle kunna skriva en hel del inlägg!
Men då är det den ständiga frågan om vad man ska skriva om? Vad skriver alla andra om?
De där somuppdaterar sin blogg 20 gånger om dagen. Vad tusan skriver de om?
Har de ett liv fyllt av spännande saker? Händer det ständigt något för dem?
Kan det verkligen vara så? Eller skriver de bara en massa strunt?
Jag tycker att det där är så otroligt intressant!
Kan ingen som uppdaterar sin blogg jämt berätta för mig vad han/hon skriver om?

Skulle bli sjukt tacksam :D
Igår kväll åt jag en av de godaste glassarna jag någonsin ätit!
Testade hemglass "mormors godaste" men vanilj och kola smak, och jisses vad den var god!
Smakade riktig vanilj och hade sån där riktigt kola smet i sig. Mums mums säger jag bara!
Rekomenderas starkt!
Just nu käkar jag ganska rejäla mängder med glass. Jobbet på dyket gör att man gärna käkar lite för mycket glass och godis. När man hänger där hela dagarna och ser all den goda glassen blir man ju så sugen och bara måste köpa en!
Har snart smakat alla diplom-is glassarna. Det är några tråkiga isglassar kvar att smaka, men det hinns väl med det också.. Nej, nu ska jag nog gå och lägga mig.

Bjuder på en bild bara innan jag sticker!



Vecka 28+6.
 En vecka sedan den förra bilden som var tagen vecka 27+6.
Någon skillnad?





.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.
































"That's the way I like it"

Kommentarer
Postat av: Kajsa

SVAR; Okejokej! :D Ska försöka bättra mej och lägga ut mer bilder! :) Har funderat på att ha nån design utlottning här snart i framtiden, faktiskt! :)

Tack tack! :)

2009-07-19 @ 22:20:35
URL: http://rosehips.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

ååh tack..allt väl? Hoppas du får en bra måndag!

2009-07-19 @ 23:22:45
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Sandra

gu, vad stor magen har blivit! O tjockare kommer du att bli ;)

tänker på dig!

2009-07-20 @ 07:12:00
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0