- Falling Like Rain -

Hello - Inlägg 171.




Ramlar in ännu en gång idag för att skriva lite. Tänkte att jag skulle berätta att jag nu officiellt haft mina första riktiga förvärkar. Skulle sätta mig ner och skriva förut, men det gick som inte. Jag kan inte säga att det gjorde vansinnigt ont eller så, men ont hade jag och var otroligt besvärad.
Jag blev direkt lite orolig och undrade om det var såhär förvärkar skulle kännas. Jag har ju inte riktigt upplevt det förut och då sätter en del tankar igång. Men jag har läst på en del och mycket riktigt så släppte dessa värkar när jag rörde på mig. Vilket för er som inte vet, förvärkar gör.
Det är lite intressant det här med att vara gravid. Det är så mycket nytt och skrämmande som händer och man tappar kollen lite. Jag som är så otroligt nojig över att något ska gå fel blir direkt oroad när det händer något nytt. 
Men, nu när jag fått känna på förvärkarna så kommer jag tt känna igen dem till nästa gång och det känns skönt.
Så då vet jag när det är på riktigt och när det bara är kroppen som tränar.


Börjar så smått fundera på allt kring förlossningen, börjar känna mig nervös och vill veta allt!
Är inte rädd för smärtan eller så, utan det är mer allt runt i kring som gör mig nervös.
Vad ska jag packa i min "förlossningsväska", vem ska jag ringa, hur ska jag göra med smärtlindring o.s.v
Det är mycket som rör sig inom mig och det känns skönt att jag ska till min barnmorska nästa måndag.
Då ska jag fråga ut henne! Hon kommer att vara helt slut när jag går därifrån :P


Nej, nu ska det lagas middag men vi..





.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.









































"I do, I really really do love you that much"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0