- Could You Stop The Time For Me?-

Hello - Inlägg 172.



Låter känslostormen lämna kroppen lite och andas lugnt för att stoppa de där förädiska tårarna som hotar att tränga fram. Ännu en gång ska han lämna mig. Jo. Nu är det nog för gott.
Hela mitt inre skriker nej! Men min röst säger ja.
Jag kan höra mig själv säga att det är helt okej, jag ljuger för dig för att jag själv ska tro på det.
Nej, jag vill verkligen inte. Jag hatar tanken på att det är vår sista natt.

Nej, jag som just nu befinner mig mitt i ett jävla stadium av ständigt tårögda ögon behöver inte det här.
Men som sagt, det ska ju endå ske. Så låt det ske det som ska ske.
Och låt det ske nu. Dra inte ut på det.

Men ännu en gång gör jag det av kärlek. Jo, det är sant.
För av kärlek till dig skulle jag göra väldigt mycket. Till och med släppa en del till av mitt hjärta.

Älskar dig, min vackra prins!
Hade det nu bra med matte Frida.





Kanske ska skriva om något roligare nu. Eller roligare och roligare.
Tänkte klaga lite på att jag är på väg att gråta hela tiden!
Jag blir för tusan tårögd av att se en bebis!
Haha, det är ju sjukt. Egentligen ganska lustigt..
Och till något annat som är ganska lustigt. Jag är helt besatt av varm choklad.
Det är så jäkla gott, och jag bara måste ha det. Jag kan sitta och må illa och endå vara sugen på varm choklad.
Tycker att det är riktigt skoj att jag "äntligen" har fått ett gravidberoende!
Alla har frågat om jag inte har något som jag måste ha och nu kan jag faktiskt säga att jag har det!
Mmm, varm choklad!

Hehe, nu ska jag snart gå och lägga mig och hoppas på regn i möra med så att jag slipper sitta i det inte tillräckligt dåliga vädret på dyket och ha skittråkigt! Nej, antingen bra väder eller skitväder så är jag nöjd.
Men vi..





.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.
































"Stay with me, don't fall a sleep to soon"

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad är det som har hänt vännen? :'(



Tänker på dig och du - man måste få gråta!!

Kan inte stänga inne tårarna!

Du får gärna gråta mot min axel!

kram du underbara människa

2009-07-21 @ 10:33:21
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0