- Could It Rain Tomorrow?-

Hejsan - Inlägg 177.




Sitter just nu och njuter av min dagliga varma choklad. Mums säger jag bara!
Blir lite orolig när jag börjar se botten i O'boy paketet.. Jag får inte bli utan choklad i möra!
Nej, jag får köpa ny efter jobbet. Så att jag är på den säkra sidan. Ska nog köpa den största förpackningen jag hittar så att det räcker länge länge :D



Nej, fy fan för mig! Varför ska jag vara så in åt helvete dum? Det är sjukt.
Jag skulle lika gärna kunna springa med huvudet före in i en vägg. Eller varför inte hoppa från en bro rakt ner på en drös med stenar. Kanske skulle jag lika gärna kunna ta en kniv och sticka rakt i hjärtat på mig själv.
Allt det där måste ta mig fan vara bättre än att göra det jag just gjorde.
Jag blir så arg. Jag vill inte veta ju! Så varför ska jag göra såhär..
Är jag dummare än tåget eller?
Herregud.  Ilskan byts ut mot tårar, tårar byts ut mot ilska.
Jag gråter de där stilla tysta tårarna som jag hatar så. De vill liksom inte försvinna.
I ena sekunden så är det bara smärta och i nästa sekund vill jag bara skrika.
Men ilskan är inte långvarig. Den kommer snabbt och försvinner innan jag hunnit fått grepp om den.
Det vill liksom komma ut sånt där som jag vet inte är sant. Jag vill bara skrika åt dig.
Jag vill ge igen. Men det vill jag endå inte. Inte alls.
Jag vill inte det här mer nu. Jag sa för längesedan att det fick vara nog nu och nu jäklar menar jag det!
Låt mig slippa. Nu, tack!

Jag tar några djupa andetag och tänker för mig själv att livet tar, och livet ger.

Ska försöka att tänka ut hur det måste se ut. För det här går inte. Men något måste funka.
Vad vet jag inte, eftersom det gör ont att bara tänka på allt.
Jag vet inte. Jag vet inte. Jag vet inte!
Uscha! Nej, jag blir arg på mig själv. Detta är dumt dumt dumt.

Nej, nu ska jag kika på bebiskläder och göra mig själv glad med mer varm choklad!
Så det så!





.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.



























































"I'm Missing Loving You"

Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskade vännen...

Jag vet att det är svårt - men försök se framåt!

Skriv ner alla ord som vill ut - bränn upp det!

Bearbetning, ang min familj så skriver jag ofta "hat"brev till dom, skriver ALLT som jag kan komma på, sen bränner jag upp det - eller gräver ner det i jorden.

Det hjälper!

Tänker på dig vännen o stå på dig, du är guld värd!



kraam

2009-07-23 @ 11:09:00
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0