- Ohhh I Love Baby Stuff -

Hello - Inlägg 178.





Kikade runt lite och hittade 5 saker som jag helt solklart ska köpa på fredag när lönen ramlar in.
Skitcoola saker som jag hittade på den underbara sidan www.babyshop.se.
Har såklart satt ihop bilderna till ett litet kollage som ni ska få se här nedan :D





Vad tycker ni? Älskar ni sakerna lika mycket som jag?
Hehe, blev lite impad när jag inså att det är självaste Jon Bon Jovi som designat nappen.
Hehe, sug på den ni! :P

Det som är bra är att allasakerna finns att få med olika texter, de finns med texterna - Älskling, gullunge och sötnos.
Jag tror att jg vill ha de med älskling på. Eller möjligtvis de med sötnos på. Men jag får fundera i möra och sedan så får vise vad det blir! Något kommer det iaf att bli :D


Jo, föresten. Tror att jag har namnen nu.
Saga(vilket jag redan nämnt) eller Embla om det är en flicka.
Konstantin eller Vincent om det är en pojke.
Då var det liksom klappat och klart det med.
Nog för att bebisen kan komma ut och verkligen inte passa i något av de namnen jag valt ut men det blir en senare fråga isåfall. Just nu känns dessa 4 namn riktigt bra. Sedan så har jag lite mellannamn också, men de är hemliga tills bebisen väljer att kika fram :D






.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.













































"No no"

Kommentarer
Postat av: Alex

Gud vad alla kommer kalla mig härmapa om du får en dotter och döper henne till Saga. :p Haha. Men det får dem fan göra, du och jag har ju redan pratat om det ;D haha. Saga ftw!

2009-07-23 @ 02:16:14
URL: http://dekanmi.bloggspace.se
Postat av: Sandra

Gu, vilka söta saker!!!

Det finns så mycket gulliga saker till bebisar med olika texter!

Köpe en tröja till en vänns barn där det stod : glöm inte mata mig!! ;)

2009-07-23 @ 11:10:47
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/
Postat av: Brim Brian

Gud va söta saker =))

2010-04-01 @ 11:25:08
URL: http://blogg.aftonbladet.se/brim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0