- Can Wishes Come True? -

Hello - Inlägg 180.




Är som ni märker hemma från jobbet idag. Eller ja. Vi verkar vara lediga.
Har ringt som en tok till dyket för att fråga om vi skulle jobba idag. Men det var ingen där som ville prata med mig.
Så då for jag förbi. Men det var ingen där heller. Så jo, vi är nog lediga.
Jag har ju som glömt att ge dem mitt mobilnummer. De har bara numret till kortet som slutat att fungera.
Så jag är lite lite svår att få tag i. Men jaja. Får berätta för Susanne att jag provade att ringa men inte fick något svar.


Så just nu sitter jag här och skriver blogg, äter frukost och ska snart göra mig lite choklad.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Tror att jag ska ringa till Sophia om någon timme och höra vad hon har för sig.
Kanske kan vi umgås? Vill ju passa på nu när hon äntligen är här nere. Snart far hon ju upp till Kramis igen och då går det ju inte bara att ringa till varandra och umgås när man vill.
Så det är till att passa på!





.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.
 







































"Om du lämnade mig nu"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0