- Calleth You Cometh I -

Igen Hej - Inlägg 184.




Det mest tragiska utav allt är att jag faktiskt sitter och väntar på att du ska ringa.





Har egentligen väntat sedan igår kväll. Vill verkligen inte erkänna det, men där har du sanningen.
Jag är lika tragisk som du minns mig, lika värdelöst förlorad och krävande.
Jag förstår varför det blev som det blev, och jag vet att det är mitt eget fel att jag förlorade min chans till att få det vackra.
Egentligen så är det väl alltid så det har varit.
Och nu märker jag att det är likadant fortfarande fastän jag kämpar så för att inte vara sådan.
Nej, jag kämpar för att inte framstå som den jag var då.
Fast vad spelar det för roll?
Du bryr dig endå inte och det vet jag mycket väl.
Jag älskar dig fast du gått vidare och faktiskt till och med älskar någon annan.



Jag är inte blind och döv.














.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.











































"Vi har kommit hit i kväll för att deklarera vårt oberoende från
rädslan som förslavar hela mänskligheten"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0