- Breaking -

Hejsan - Inlägg 199.




Skulle ju skriva fler gånger igår! Men, nej då. Det gjorde jag visst inte det.
Jag hann inte, och så var jag på tok för trött när jag skulle ha hunnit. När jag är sådär hemskt trött så är det ingen ide att sätta sig vid datorn eftersom dte endå inte kommer ut någonting utav det.

Meningen igår var att jag skulle berätta om min måndag. Jag fick ju lön och var iväg och shoppade.
Köpte en hel del bebiskläder :D 
Ska senare idag fixa lite bilder på allt jag köpte, så att ni kan få se!
Jag och Sophia for in till stan efter att vi jobbat och mötte upp hennes syster Maria, som sedan följde med när vi skulle kika på bebiskläder. Jag köpte först ett par jeansbyxor på "Name it" för endast 30 kr!
Tänkte först köpa dem även fast jag trodde att de var dyrare eftersom de var så fina, men sen så hade jag sån tur att det var riktigt bra rea på dem, så de blev ett riktigt fynd!
Efter det fick jag bara över vägen till Polarn o Pyret och shoppade loss för ca 1000 kr.
Hehe, de flesta satte väl andan i halsen vid att läsa summan, men jag fick en hel del bra saker.
Har allt för "första tiden", så nu ska jag bara köpa lite extrakläder. Billiga bodys och sånt.
Men jag återkommer senare med bilder.




.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.



























"Damn, I should be so lucky"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0