- Beauty And The Beast -

Hej - Inlägg 185.




Godmorgon, kära läsare!
Sitter här igen, en regning morgon och ska inte till jobbet. Regnet gör att vi får lov att vara hemma.
Verkligen skönt måste jag säga. Det är inte speciellt roligt att jobba i dåligt väder.
Eller jo,om man hade ett annat jobb så kanske det vore roligt. Men inte när man jobbar på dyket.
Och, gud vad jag hoppas att de kommer att ro på mig när jag säger att jag har ringt!
Vill inte ha frånvaro bara för att ingen svarade när jag ringde som en tok, både idag och igår.
Då blir jag faktiskt arg, eftersom jag verkligen vill ha mina pengar.

Sedan blev jag lite less då jag insåg att det inte kommer någn lön idag.
Den ramlar antagligen in på måndag. Så det blir till att shoppa då istället.
Ska köpa bebis saker för varenda krona :D

Hehe, nej men det lär ju bli en hel del iaf. Ska solklart köpa de där sakerna som jag visade för er häromdagen.
Sedan kanske, kanske det blir något fint åt mamma med.. Eller vad tycker du, bebisen?




Sitter just nu och är så jäkla sugen på varmchoklad. Det finns typ ingen o'boy kvar..
Tänkte att jag skulle avsluta det här inlägget och gå och kika hur mycket det är kvar.
Men vi..




.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.





























"Go ahead and try to break me"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0