- Back In Business -

Hello - Inlägg 154.  - Detta inlägg skrevs för typ 1 veckor sedan -



Nej, men hejsan!
Nu var det bra länge sedan jag skrev någonting här, vilket alla säkert har märkt.
Jag vet att ni klickat in varje dag och blivit så väldigt besvikna över att se rubriken "Out Of Order" ännu en dag.
Men denna dag när ni klickar in så finns det en annan rubrik där. En som kanske inte stämmer till 100 % men iaf en ny rubrik. Självklart så vill ni nu ju veta vad jag har gjort i dessa 2 veckor så jag inte har underhålligt er med mina fenomenala inlägg. Som ni redan vet har jag ju faktiskt jobbat. Jo, jag har klivit upp varje morgon och begett mig till mig sommarjobb på dyket i Njurunda.

Jag har under dessa jobb veckor bott hos Lotta och Anders eftersom det verkligen är enklast så.
Mina hundar slipper sitta själva, och får vara med sina bästisar!

Nu vill ni väl höra om jobbet?
Och det ska ni. Fatiskt så är det inte alls så illa som jag trodde att det skulle vara, men det beror nog mest på mina arbetskompisar. Alla som jobbar där just nu är schyssta även om jag såklart har mina favoriter.
Mest så är jag med Pattis och Ellenor, som tyvärr bara ska jobba den första perioden.
Vi har jävligt roligt, skrattar år Pattis lilla toretts och gnäller om de få otrevliga kunder som kommer då och då.

r lite fascinerad över mig själv. Jag klarar lätt av att stå i kassan och tycker faktiskt om det.
Jag gillar stressen och kundkontakten. Märker att jag är väldigt stresstålig, fast det har jag känt länge att jag är.
Men att jag skulle gilla kundkontakten? Helt vansinnigt.
Jag gillar speciellt de små söta barnen som kommer och handlar själv för de små kronor de fått av sina föräldrar.

Hade faktiskt tänkt att ge er ett superlångt inlägg men jag orkar inte.
Det är så varmt och jag sitter så väldigt oskönt.

Vill bara avsluta med att hedra den fantastiska Michael Jackson som här i dagarna tragiskt gick bort ifrån oss och denna värld. Han var mannen med den enorma talangen och det går verkligen inte att skriva ner allt stort han gjort.
Jag tänkte bjuda er på min favoritlåt av honom, men kan tyvär inte väla en av alla så jag ger er bsrra 1 som jag verkligen älskar och som jg tycker ger alla en bra bild om vad Michael stod för.
Trots alla rykten och all negativ uppmärksamhet så får vi aldrig glömma att detta vara en stor man med en massa hjärta och passion. Det kommer aldrig mer 1 till som honom.

Michael Jackson 1958 - 2009.
The true king of pop







.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.

























"Heal the world and make it a better place"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0