Glömde Titel På Detta Inlägg..

Inlägg Nr 29 - Hejsan.

Igår blev det ett väldigt kort och tråkigt inlägg, hade inte riktigt tiden till att skriva ett längre och inte ord heller.
Idag har vi haft besök av Malin och hennes hundgäng! Det var väldigt trevligt, är så fasligt kär i hennes hund Å'boy!
Han är så söt & go!

Vi tänkte se lite film men det blev mest en massa hundsnack istället!
Blir lätt det då 3 hundgalningar är i samma lägenhet. Malin hade med sig en hel bunt med filmer som blev kvar hemma hos oss, så nu har vi en massa film att se.

Vi tog även en promenad med dogsen så att de fick busa lite i skogen. Traskade bort till sandgropen och på vägen dit så sprang vi på ett rådjurskadaver, inte så mysigt kanske.. Hundarna var väldigt sugna på rådjurstek men fick till deras stora sorg vara utan! I vår familj äter vi inte såntsom vi hittar ute.. Eller. Inte kadaver iallefall :P



Har just nu vansinnigt ont i huvudet, känner mig lite sjuk. Fast det är nog bara lite ont i den enda hjärncellen. Brukar bli så ibland.  Den känner sig ensam och jag tror att den vill hämnas genom att skapa smärta i mitt huvud.
Men faktiskt så är det inte mitt fel att jag föddes dum!

Men. Ja. Nog om det nu.  Skrev i gårdagens blogg att min dator nu är hemma igen, vilket glädjer mig något enormt. Den har varit saknad, väldigt saknad. Slog igång den igår på kvällen och började genast skriva på min bok, har en massa nytt att skriva.. Sedan så kunde jag äntligen lyssna på musik när jag skulle sova igen! Jäyyyy!

Somnar så mycket lättare då.

Blev också lite less för en liten stund sedan då jag upptäckte att en del av min fredagsuppgift försvunnit! Så jag fick snällt göra om det.. Menmen. Inget att gör åt det!
Ska försöka göra klart den större delen av arbetet nu så slipper jag fixa med det i veckan.

Nej, nu får det räcka för idag!   Har inget mera att skriva.




HÖRES I MÖRA!













"Det finns ingen att behaga, inget att förklara, inget att försvara, jag gav upp för länge sen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0