Jag Tar Steget Ur Vår Sista Dans - Farväl.

Hejsan.. Inlägg nr 25.


Idag tänkte jag bara ta ett sista farväl av det som var vi. Jag orkar inte hänga kvar i sådant som inte finns längre.
Det får vara nog nu.


Jag tänkte att man kanske ska göra livet till det absolut bästa man kan?
Vore inte det en väldigt bra ide? 

Sluta att se alla problem och se alla möjligheterna istället. För jo, jag måste erkänna att möjligheter finns det. Väldigt många faktiskt.

Det är otur att jag är så dubbel, jag kan i ena sekunden känna att allt kommer att lösa sig och sedan i nästa sekund så får jag ångest igen. Varför är jag så?  Någon som vet?


Äsch, HÖRES I MÖRA!





Kommentarer
Postat av: Linda

Du är på tok för lik mig baby! Sådära är ju jag också..

2009-01-10 @ 18:32:12
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Brim Brian

Jag vet vad det här är då jag är likadan men vi kan ta det mer privat sen.

2010-03-08 @ 19:25:00
URL: http://blogg.aftonbladet.se/brim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0