- Tar Det Någonsin Slut? -

Hello Suckers!  Inlägg 32.

Vad ska jag skriva idag då?
Känner att jag är på flumhumör & det är ju alltid skoj.  Som Lotta var iförgår, hon var helt vannsinnig!
Men gav mig iaf gryma fototillfällen, hehe. Tog väldigt roliga bilder, ska försöka visa upp några av dem så fort de ligger i datorn.
Hon sprang barfota i snön, stoppade huvudet i snön och hade snö på huvudet.
Ni kan ju tänka er hur roliga dessa bilder blev! Får passa på att tacka min kära älskade (verkligen älskade) Lotta för de UNDERBARA bilder!

Igår var det lite party, jag tycker att jag tog det lungt. Det är bra. Dansade dock en massa och hade väldigt roligt med min vän Lotta och min vän Alex.
Övervann också ett hinder och gick till kåren helt utan mina vänner. Fy vad jag har blivit duktig!
Det är riktigt roligt när man märker att halvåret på Hola faktiskt har hjälpt, vet inte om det är så mycket kursen som det är de underbara personerna i min klass. De har stått för den mest hjälpen. Speciellt Sandra som på något sätt får mig att bli modig! Tack för det gumman! 
Synd att du är i fittTyskland nu, för jag saknar dig! Men så länge du bara följer hjärtat är jag nöjd!
Men visst är det konstigt att du aldrig är på lektionerna, och att vara nere på huggaren när utan att se dig känns skumt som fan :P

Men vi har ju tur att Emma, Sara och Annika är kvar! Ni rockar!


Nej, vet ni vad? Jag orkar inte skriva mera nu.


HÖRES I MÖRA!














"It takes some cold to feel the sun"




Kommentarer
Postat av: Sandra

herregud, detta har inte jag läst tidigare!



Vad du är underbar!!

" Speciellt Sandra som på något sätt får mig att bli modig! " <-- det värmer så mycket att höra!



Jag saknar dig så där jätte jätte mycket... nästan så att det gör ont :'(



stooor kraam till underbara du <3

2009-03-27 @ 17:45:56
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0