- Situationen Är Så Sjuk -

                                                                            .Hejsan - Inlägg 27 - Hejsan.


Sitter och funderar på vad jag ska skriva idag, kommer för ovanlighetens skull inte på något.
Vet att jag har väldigt tråkigt, tänkte plugga lite men vet inte riktigt om jag orkar. Känner mig mest trött och fantasilös just nu.
Det är inte så att jag är deppig. Nej, det är bara så att Kramfors är en otroligt tråkig plats att vara på när det inte är skola.
Det finns verkligen inget att göra, speciellt när det är så här kallt också. Då vill man ju inte ens gå ut och gå.
Fryser ihjäl bara man stoppar ut näsan.

Sedan så finns det ingenting att se på TV heller, och boken jag läser är bara inge bra idag.
Vet inte om det är så att allt bara är extra tråkigt idag eller om det är så att jag är svår att roa?

Tror att det är lite av båda. Faktisk.  Men, vad gör man?

Försöker att lyssna på Veronika Maggio och öka på glädjen lite. Får se om energinivån stiger snart.

Nej, om man ska ta sig i kragen och plugga lite... Kanske vore en ide.  Då fördriver jag ju tid iallefall.

Suck. Motivationen är inte på topp idag känner jag. Vet inte vad det är med mig.
Är så utttråkad att jag inte vet vad jag ska ta mig till, det finns verkligen inget att göra! 
Det är som om hela världen bara har stannat upp och allt går så otroligt långsamt.  Sekunderna tickar på och blir till långsamma minuter, minuter blir till timmar men inget händer. Allt bara snurrar, långsamt och helt utan händelser.
Min värld sjunker saktna ner i ett hav av tristess och jag känner hur luften börjar ta slut.
- Situationen är så sjuk -

Nej. Nu ska Anna rycka upp sig, ta några simtag & börja jobba mig upp mot ytan. Plugga, jaoo.. Det ska jag göra nu!

HÖRES I MÖRA!!












"Om du inte saknar mig så har du dina skäl, men älskling flyg till mig. Det regnade idag och jag tackar dig för det"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0