- Room To Breathe -

Inlägg 24 - Hej. Jo, jag vet att det finns 2 inlägg nr 24 nu. Men orka ändra.


Denna dag har Anna spenderat med att ingående läsa bibeln. Kanske låter lite konstig men eftersom jag väldigt ofta uttalar mig om bibeln kändes det som om det var dags att faktiskt få lite inside info.

Och ni skulle bara veta. Jag har hittat en hel del..
Nu ska man ju inte tala illa om bibeln eller de som har en stark tro, men jag kan verkligen inte förstå.
Det finns otroligt många saker i bibeln som är väldigt upprörande, saker som verkligen inte skulle accepteras idag.
Men på den tiden, då tilläts t.ex. Våldtäkt, incest och människohandel.

Ja. Fast frågar man de kristna så är det ju inte så. Men.


Nej. Nu släpper vi det för idag.


Vet inte vad jg ska skriva.  Har inget att berätta. Igår natt hade jag hur mycket som helst att skriva om, men nu kommer jag knappt på någoting alls.
Vet inte alls faktiskt.  Äsch, det får bli ett kort inlägg idag.  Kanske återkommer senare :P


Höres!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0