- Ingen Ska Få Hålla Mig Kvar -

Hejsan!  Jäyy - Inlägg 31.

Sitter på skolan, har lektion men inget vill bli gjort. Hela dagen har bara varit seg och vi har absolut inte gjort ett skit!
Skulle planera för en lektion som vi ska hålla i men, fan. Vi orkar bara inte engagera oss.
Eller till mitt försvar så skrev jag precis ut ett par papper med kommunikationsövningar på.

Det är tänkt att jag, Sophia & Lotta ska ha en lektion ihop, och som ämne tänkte vi ha relationer och kommunikation.
Eftersom vi är 3 st måste vi ha lektion i typ 1 1/2 timme. Men vi tänkte fylla tiden med en massa rollspel och andra roliga övningar så tiden kommer nog att flyggggaaa iväg!

Just nu sitter jag och lyssnar på grym musik, har besattat på Veronika Maggio & Melissa Horn ett tag nu. De är så jäkla bra!
Ska snart traska hem till de små underbara vovarna där hemma, dom vill nog ut och kissa lite. Sedan så ska vi hjälpa till med cafet idag! Vi ska baka lite och så.  Kul med ett bra tidsfördriv :P



Har också lagt mig till med en aningen bitter och cynisk syn på människor. Ska nog behålla den, så behöver man inte förvänta sig något av någon. Det är mycket tragiskt, men världen är grym, kall och hård.
Har också bestämt mig för att aldrig skaffa barn, för vem vill födas till denna värld? Och vem är jag att utsätta någon för det?
Nej du. Det blidde inge med det!
Jag har också bestämt mig för att aldrig mer låta kärleken styra mitt liv, sånt kan de andra blind dårarna syssla med.

Och hör sen!
BitterAnna har talat.

Jag var nog klar så. Det finns en risk att jag åter kommer senare med lite mera,men just nu är jag klar!


HÖRES SENARE ELLER I MÖRA!!
















"Så kan lögner viskas, och löften brista om och om igen"

Kommentarer
Postat av: tessan

men lilla vän! så illa är inte världen! men att låta kärleken styra livet är dock något som man ska akta sig för. det slutar aldrig bra!

2009-01-23 @ 12:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0