- Har Du En Famn För Mig -

Inlägg nr 28 - Snart inlägg nr 30. Bara 1 kvar!   -   Hej!


I
dag har jag varit hurtig, och sedan har jag varit alldeles för onyttig.
Jag har svårt med det där. Är jag duktig så måste jag även vara dum och onyttig. Det är precis som om det måste finnas en balans.  Men att det är en dålig balans verkar inte påverka mig. Jag är rolig..

Idag har Anna hämtat sin dator! Så nu blir det skriva av, och så kan jag lyssna på musik när jag vill. JÄYYY!
Hämtade även lite kläder och annat som jag saknat, så det har varit en bra och effektiv dag. Jag är nöjd..

Nu går Sophia hem.  Bara så att ni vet!  Eller inte än. Men snart.. Eller vem vet!  Hon sitter just nu fast! Får se om vi får loss henne, annars bliva hon kvar här hela natten.

Äsch! Skit i det!  Jag bara glömmer bara bort vad jag ska skriva hela jävla tiden!!! Så nu skiter jag i detta.. För idag såklart :P

HÖRES I MÖRA!

















"Jag har mera tålamod, än vad du har hårda ord"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0