- Bortom Allt Som Inte Finns -



HejHopp - Inlägg Nr 30.

30 inlägg senare, vad tycker jag nu om detta?  Vad har bloggande gett mig? Eller har jag kommit på att dettta är total slöseri med tid?

Svaret är att.. Jag tycker om att blogga. Trodde ett tag där att jag inte ens skulle ta mig till inlägg 30, men se! Det gjorde Anna!
Egentligen är det väl så att jag gillar allt som har med att skriva att göra, för mig har det alltid varit ett sätt att få uttrycka mig. Och ibland bara ett enormt roligt tidsfördriv.

Vad har då bloggandet gett mig? Skulle faktiskt inte vilja påstå att det rent konkret gett mig något förutom ett bra tidsfördriv och ett sätt att uttrycka mig. Jag har tyvärr inte blivit en bättre människa av det :P

Svar NEJ! Detta är inte slöseri med tid utan istället ett ganska bra sätt att få tiden att gå fort då man har tråkigt, som man väldigt ofta har här i vildmarken.



Nu till denna dag, som har varit bra. Vi har väl inte fått så mycket gjort, men ibland är det så också.
Blev mycket lycklig när jag insåg att vi skulle ha Svempa idag!  Det är en underbart rolig person!
Han är vår lärare i skapande verksamhet, och den mannen. Han är speciell. Ser livet på ett sätt som är unikt, enligt honom så löser sig allt. Varför deppa när man kan skratta, varför gräva ner sig när man kan gräva upp sig?
Jo, tänk om man var som honom.

Sedan på eftermiddagen gick jag ner till skolan & spelade TP med Emma, Sara, Annika & Linus. Som åskådare hade vi Arthur & den extremt allmänbildade Kristoffer. Den kille vet till och med vad Islands högsta glaciär heter! Vem fan vet det liksom? Hehe. Smart kille.  Han & Sara kan vara smart & söta ihop :P

Vi hade iallefall väldigt roligt, det blev en hel del skratt & väldigt mycket oseriöst snack. Som vanligt ungefär :P


Nej, nu orkar jag inte skriva mera men...

VI HÖRES I MÖRA!!!!
















"Det vackra sa farväl och jag försvann"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0