-Allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort-

Tjenare - Inlägg nr 23.  

Vad ska jag skriva idag då?

Hade igår ännu en sån där dag, blandade känslor, smärta och glädje.
På förmiddagen var det tufft, jag lämnade över min lilla prins Zach till Frida. Han ska få bo med sin mamma 2 ett tag nu. Eller, han får nog bo där för resten av sitt liv. Jag tänker bara låna min prins lite då och då.
Vet att Frida älskar honom precis som jag, och eftersom jag älskar Frida.. Så.. Ja, ni förstår.

Sedan hade jag en underbar eftermiddag/kväll.  Sjukt mysigt.
Fick även se lite desperate housewives, vilket alltid gör mig glad! 

Idag känner jag mig på ganska bra humör, det är en bra dag. Vet inte vad det kan bero på, hehe. Eller jo det vet jag kanske.. Men bara kanske.



Jag har nog inte så mycket att skriva om idag. Har ju inte gjort något på senaste tiden. Mest suttit och glott.
Ska fara till Kennel D´chilens i möra och ha valpmys :D

Det ser jag verkligen fram emot det!


BTW - Är det någon som har pengar till mig & Lotta? Vi vill så hemskt gärna åka till Hudik & umgås med hennes pappa som saknar oss & inte kan leva mer om inte vi infinner oss i Hudik snarast.  Så? Någon? Ingen?
Hepp. Nepp.  Så otroligt elakt av er alla.  Ni vill att Lottas pappa dör!!  - Era jävlar.. Nu har ni fått Lotta att gråta!
Fy fasiken för er..  Jag tänker då inte ge er pengar då era föräldrar är på väg att dö, nopp! Spelar ingen roll hur mycket ni tjatar.. Men sluta tjata sa jag! 


Haha. Jag älska att vara sjuk i huvudet, det roar mig nått enormt. Jag har nästan alltid roligt. Hihi. 
Jag är verkligen den person jag har roligast med, jag är sjukt rolig.


Nej. Nu får det vara nog för idag!

HÖRES I MÖRA!


Kommentarer
Postat av: Charloth

Ha Anna jag vill så hemskt gjärna till hudik och hällsa på pappa och litte andra folk så som kikki och en hemlig person.

hihi.

forset att skriva.

öl på dig.

2009-01-04 @ 21:47:17
URL: http://www.sleepingangels.panatet.se
Postat av: Linda

HAHA jag kan ge DIG pengar så MIN pappa dör. Okej? ;P

2009-01-05 @ 13:19:11
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0