Vet inte alls.

Hejsan - Inlägg 419.




Jag vet faktiskt inte vad jag ska blogga om idag.
Eller jo, vänta! Nu när jag sitter här så slår det mig att jag ju måste berätta om att Milton igår kväll åkte madrass i den lilla snön som kommit. Vanliga hundar skulle nog inte gilla detta, men Milton åker gärna madrass!
Han tyckte att det var super roligt och vill nog gärna göra det mera, men tyvärr så regnade snön bort idag.
Så det blir till att vänta ett tag till på fler turer på madrassen för Mille!


Anledningen till att jag skriver det här sketakorta inlägget är att jag så gärna vill blogga varje dag.
Och, ja då blir det ibland korta, och en aning tråkiga inlägg..
Kanske tycker vissa att det är bättre att låta bli om inlägget saknar ett roligt innehåll, men det struntar jag i eftersom jag tycker att man kan blogga endå :)
Hehe, så med det sagt säger jag hejdå!



Vi hörs när vi hörs
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0