Till Maria - Min nya STOOORA bebis!

Hejsan - Inlägg 425.





Idag är du 22 år och 2 månader gammal.
Jag har precis märkt att du kan prata, ja du här upptäckt din lilla röst! Eller lilla och lilla, den hörs väldigt väl och otroligt ofta! Ja, för du snackar nästan konstant! Vare sig någon vill höra på eller inte :)
Sedan så har du lärt dig att gå på vuxentoan! Vi har nu ställt ut pottan i förrådet, och du gör som vuxna nu, går på toan! Bara för att fira det så ska vi ha en fest, den är planerad till den 24 december! Då har vi alldeles själva kommit på iden med att äta skinka, prinskorv och en massa andra godsaker och dansa runt en gran! Sedan så ska en konstig gubbe, med skägg och en aning övervikt komma och ge alla presenter, bara för att du är så duktig och går på toa nu! Bra va? Vi tänkte kalla den dagen för julafton :)
Ska se om det går att fixa patent på det, eftersom grannarna redan börjat att härma oss.. Tråkigt, när folk inte kan komma på egna saker liksom..

Ja, vad mer?
Jo!
Du har också börjat få tänder, märkte det häromdagen då vi ammade.. Ajajaj, säger jag bara!
Inte bita mamma på det sättet, Maria! Fy skäms på dig din busunge :)

Så nu får du enbart äta vanlig mat :)


Maria leker i sitt babagym!






Det var allt för denna gång Maria!

//Anna










Tipset med detta inlägg var att ALDRIG skaffa vuxna barn.. De är en aning tunga och krävande!









Kommentarer
Postat av: Soppan

HAHAHAHA! Underbart <3

2009-12-17 @ 10:40:14
Postat av: Annika

Haha roligt inlägg! :)



Snart är det jul också, hur ska du fira jul? :)



Kram

2009-12-17 @ 11:27:18
Postat av: Graavid på 17 år

Oh gumman va glad jag blir! :)

Nej men gumman in te ska du skciak någon presten inte, att få lära känna dig är den sötrsta gåvan jag behöver få av dig :)

Hoppas allt är fin fint med er :)



Världens största kramar från lilla mig :)

2009-12-17 @ 14:00:27
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0