Sälja böcker?

Hejsan - Inlägg 416.



Det var precis två killar här, en äldre och en yngre.
De ville sälja oss böcker.
Böcker som tydligen skulle göra oss smartare. Eller Dessan iaf.
Jag vet inte om jag redan var tillräckligt smart, eftersom då den yngre frågade oss följande frågor

Minns ni Anna Lindh?
Vilket år dog hon?
Minns ni katastrofen i Thailand?
Vilket år hände det?
Vilken är världens mest befolkade huvudstad?

Så kunde jag svaren.
Killen som frågade blev lite tagen sängen när jag kunde svaren och verkade inte riktigt veta vad tusan han skulle göra då för att sälja mig boken. Den äldre utav dem började babbla om att det kunde vara skoj att ha böckerna när Saga växter upp som jag sedan kunde ta fram och visa henne vad som pågick då hon var liten.
Men nää, vad tusan! Jag får väl försöka minnas istället.

Nej, vi köpte inte några böcker men blev underhållna istället av dessa två filurer!
Jag skrattar ännu åt deras dumma argument, stammningar och felsägningar, haha!





Vi hörs när vi hörs
//Anna


Kommentarer
Postat av: Graavid på 17 år.

Nej nej för fin är jag inte, jag tycker bara att du är så snäll att du förtjänar att få veta det! :)

Jaa jag måste verkligen hitta den! :(

Aww kram på dig coh söta saga! :)

2009-12-01 @ 20:58:53
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0