Ohh, no!

Hejsan - Inlägg 417.



Vet ni vad?
Nu är det snart 5 dagar sedan jag bloggade, och det gör ont i mig!
Den här bloggen har blivit en del av mitt liv och som det ser ut nu är jag så pass beroende av den att jag måste skriva för att må sådär riktigt bra. Illa illa, men ack så sant!
Under de här senaste dagarna har jag haft så många inlägg på gång i huvudet, men tiden till att skriva har inte funnits. Kanske får jag börja att nattblogga, men då jag verkligen älskar att sova mina få timmar på natten så lär inte det hända.. Ja, förutom idag då.
För nu har Sagoprinsessan min somnat i sin vagn och då blev jag sittandes här istället för att bädda ner mig.

Som jag nämnde har ett antal inlägg varit på väg.
Jag har tänkt att skriva om min lilla gounge Saga, om att Mariette åkte ur idol, att mina hundar är 2 st tjockisar och att jag nu måste leta efter en ny lägenhet och för första gången bo på riktigt själv!
Kan ta lite snabbt om den sista punkten eftersom det just nu känns mest aktuellt att skriva om.
Jo, jag riktigt längtar! Det ska bli så spännande att få vara själv, att bo själv och ta hand om mig själv.
Jag känner mig just nu så jädra stark och självständig!
Det sista jag vill ha i mitt liv just nu är kärlek, nej jag vill bara älska min dotter, mina hundar och mig själv!
Äntligen får man stå på lite egna ben, och visa vad man går för :)


Nej, för tusan nu MÅSTE jag sova!
Men jag lovar att återkomma i möra, om jag så ska sitta här med Saga på armen och skriva..
För nu jädrar vill jag blogga, en massa!


Kramar på er mina fina läsare som hänger kvar trots att inläggen är så få!


Vi hörs när vi hörs
//Anna

Kommentarer
Postat av: Annika

Vet du jag kollar typ varje dag om du har skrivit nått haha.. tycker du skriver intressanta och kul inlägg ^^



Ha det så bra!



Kram

2009-12-05 @ 01:24:55
Postat av: sandra

Det kommer du att klara utmärkt bra vännen, du är sa stark och starkare kommer du att bli!

Bade nyttigt och skönt o bo själv, iallafall en viss tid i ens liv.

Du maste skriva om när du fatt lägenhet och visa bilder =)



Tänker pa dig

2009-12-06 @ 13:11:27
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0