En god jul!

Hello - Inlägg 427.




Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade, har nämligen varit borta över julhelgen och före det.
Om sanningen ska fram så har det varit rätt så skönt att inte behöva tänka på att skriva, eftersom det inte gått har jag heller inte känt mig stressad över det.. Men nu är jag beredd att vara lite aktiv igen, har laddat batterierna och ska föröka att knåpa ihop några inlägg om dagen, iaf ett!

Vi var hos Carina över julhelgen och en tid före, där hade vi det supermysigt och njöt av att fira riktigt jul!
Ni vet en sån där mysig en som man alltid drömmer om.
I flera dagar före pysslade de med julmaten och vi hade det supermysigt i köket med tända ljus och snön som föll utanför. Sedan på själva julafton for vi till min syster på förmiddagen och träffade mina småbröder och deras pappa(min låtsasfar). Där åt vi lite jullunch och öppnade lite julklappar.
Pojkarna verkade glada över sina klappar och jag tor att de kommer att ha en massa skoj i några veckor framöver!
Sedan så fick ju lilla Sagoprinsessan min lite julklappar!
En superfin jacka av syrran med pojkvän, en nalle puh filt och mössa plus vantar.
Själv så fick jag en jättefin tunika av syrran! Tack för den!


Därefter for vi till Carina igen och åt julmiddag, en julmiddag som bjöd på en massa mumsigt!
Sedan var det dags att öppna julklappar där med, och jisses vad många jag fick!!
Tror aldrig jag fått så många förut :) Blev glatt överraskad!
Saga fick en superfin gris som hon redan har skrattat åt (= älskar den!)
Av mig har Saga fått en del kläder och 2 st superskojiga leksaker :)
Ser ingen vits med att köpa en massa, eftersom jag anser att det inte är mängden som spelar roll.
Det är bättre att köpa få, men fina saker!


Ja, det var väl la min jul det!
Hehe, just det ja! Jag har lärt mig att spela lite gitarr!
Ohh, vad det är roligt! Ska faktiskt köpa mig en egen tänkte jag :)




HOPPAS ATT ALLA MINA UNDERBARA LÄSARE HAFT EN UNDERBAR JUL!
&
SÅ ÖNSKAR VI ER ETT GOTT NYTT ÅR!!





En bild på dig när du bara var några veckor gammal.
Bodyn som du har på bilden är nu för liten och har packats ner
bland en massa andra små kläder :)






Vi hörs när vi hörs
//Anna




Kommentarer
Postat av: Graavid på 17 år

Ohh hej gumman vad jag har saknat dina komentarer! Hoppas allt är fin med dig! Oh ja jag kan inte förstå att det bara är 10 veckor kvar, känns ju som om det vore igår jag startade bloggen :)

Ohh gud såå sööt bild på Saga, din dotter är en riktigt pärla gumman! :)

Hade tänkt och fråga dig ifall du ha msn, så vi kan sätta oss ner och ha en pratstund där? :)



Massor av kramar från oss! :)<3

2009-12-28 @ 22:19:12
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/
Postat av: Charlotte - Gravid

Nemen så söt!

Ja det är helt fantastiskt vad livet har o komma med :)

Kramar

2010-01-10 @ 14:00:03
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0