- You Can Have What's Left Of Me -

Whats Up?  Ett braaaa tag sedan! Inlägg 80.


Nu var det 2 veckor sedan senast, jag har varit internetlös och inte kunnat skriva ett endaste dugg!
Skrev att jag skulle berätta för er hur det gick på utställningen och det ska ni såklart få veta.
Men först lite om dessa 2 veckor utan internet.

Egentligen har det väl inte hänt så väldigt mkt, jag har varit hos Carina och Beccis, och med Maria och Dessan.
Maria och Dessan har skaffat 1 ny valp, en sockersöt liten schäfervalp vid namn Dino.
Min Zach är helt galen i den lilla och de älskar att leka med varandra.
Zach blir som en valp igen :D
Nej, jag vet inte jag. Det finns  ju inte så mkt att berätta om dessa 2 veckor, när jag var med Carina så for vi till skogen och släppte hundarna. Hundarna tyckte att det var helmysigt att få leka med varandra och alla kom bra överens.
Sedan så har jag pratat med Totalförvaltningen som har hyrelägenheter.
Så på tisdag ska jag kika på en lägenhet!
Superkul.
Lägenheten ligger i Granloholm, så jag hamnar ganska nära stan.
Det känns helt underbart då jag verkligen, verklien inte vill bo för långt ifrån stan. Jag är total less på att bo på landet.
Jag vill bara kunna gå till en affär eller traska en sväng på stan utan att använda halva dagen till att ta mig dit.
Lesnade totalt på det då jag bodde i Prästmon.. Den "byn" kan få vem som helst att kräkas på lantliv.

Sådär, över till utställningen!
Vi for ner på torsdagen, dagen innan jag skulle ställa Space och kom fram rätt så sent eftersom vi var ganska så försenade.. Men väl framme åt vi en god middag och fick en god natts sömn hemma hos Jannicke.
Jag och Spacie for själva iväg till utställningen på fredagsmorgonen med ett rejält pirr i magen, min första "ensamma" stora utställning! Vi hittade utan problem dit, och fann snabbt vår ring och gjorde oss hemmastadda.
Tränade lite, och träffade Eliza och Skipper som gjorde oss sällskap vid ringen.

Lite missnöjda var vi över domarändringen, men det var inte förens efter bedömningen som vi båda var ordentligt missnöja med domarändringen.
Enligt mig hade denna snubbe inget i en kinesring att göra, han kunde inte rasen överhuvudtaget!
Otroligt irrterande.. Menmen, vad göra?

Jag hade iaf otroligt trevligt vid Sheltieringen senare, såg en massa underbara sheltiepojkar och flickor!
Hittade ett antal hanar som skulle passa perfekt med min egna lilla flicka Jessie, och nu när jag kommit åt en dator har jag kollat upp ena hanens avkommor och där hittat den mest underbara killen som nog får äran att bli pojkvän till Prinsessan min. Än så länge så är namnet på denna supersnygga kille hemligt :P

Det är ju ett tag kvar innan en parning ska göras, minst 1 år :P
Men det gäller att vara ute i tid, och denna hane är nog ett måste! Bara ägarna går med på det såklart..
Annars blir det någon annan snygging som får äran.

Jo, och till helgen ska snygga Zach få kliva ut i ringarna igen!
Det är inoff utställning och jag valde att ta med mig Luringen, eftersom det var längesedan för honom nu.
Och så älskar han ju att ställas ut, så varför inte?
Sedan så ska han premiär ställa officiellt i oktober, här i S-vall.
Det längtar vi verkligen till, har sommaren på oss att få honom i form!
Så det är bara att jobba på :D

Sedan är det utställning i Uppsala den 23-24/5 som Milton och Jessie ska på!
Premiär för Jessie, 3:e stora utställningen för Mille!
Denna gång tar vi dem!

Helgen efter den utställningen så är det inoff i Hudik, där jag nog ställer Ludde, och sedan ska jag ställa Schäfer för första gången :P  Ska ställa ut en schäferpojke som en vän äger, det är första gången för honom så det ska bli kul att se vad det säger om honom :D

Nej, nu orkar jag fan inte skriva mera, men nu när det finns internet så lovar jag att återkomma i möra!



HÖRES I MÖRA!!



































"If you just realize what I just realized,
Then we'd be perfect for each other and we'll never find another
Just realized what I just realized we'd never have to wonder if we missed out on each other now."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0