- When Did Life Get In The Way -

Hejsan - Inlägg 79


Är här igen, sitter och tänkte skriva lite. Vet dock inte vad jag sa skriva om.
Tänkte bara slänga i ett snabbt inlägg innnan det bär iväg till Stockholm, sitter just nu och väntar på min skjuts som ska köra mig in till stan. Har packat kläder, vikt ihop buren och hetsat över att försova mig.
Så allt är som det ska.
Hehe, det är speciellt att fara på utställning, det är alltid samma känsla!
Så där underbart nervöst, stressigt och roligt!

Just nu är det rätt så lugnt, jag ska ju inte ställa fören i möra.
Men som ni redan vet så far jag idag, tåget går 14:35.
Skoj, skoj!

Nej, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, ville som sagt bara slänga in ett inlägg innan jag far.
Kommer inte att blogga något i helgen, eller jo kanske på söndag.
Vi får se!








HÖRES PÅ SÖNDAG!
































"The winner takes it all"

Kommentarer
Postat av: Sandra

ha så skoj i stockholm vännen o lycka till på utställningen :)



Här skulle du vara, vi har haft 23grader varmt med strålande solsken i över 1 vecka nu ;p



saknar dig bruden!

2009-04-09 @ 15:43:37
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0