- Show That Style -

Hej.  Ännu flera dagars frånvaro - Inlägg 74.


Sitter här ganska sent och tänkte skriva lite kort då jag varit alldeles för tyst de senaste dagarna.
Anledningen till detta har varit min trötthet som sedan har blivit till sjukdom.
Låg hela gårdagen med hemskt ont i kroppen, halsont och en mördande huvudvärk.
Försökte dricka the sm jag snabbt kräktes upp, så min dag var ingen höjdare.
Idag mår jag inte heller så bra, men det är en klar förbättring från igår.

Så, då var dagsformen rapporterad, då ska lördagens utställning rapporteras!
Det hela gick alldeles utmärkt, Space var superduktig och han blev BIRvalp!
Superkul då det var första gången vi ställde honom, nu väntar bara Stockholm och ett förhoppningsvis lika bra resultat där. Sedan ställde jag 1 till hane i BIS finalen, vid namn Skipper. Det gick också bra, trots att vi ej fick en placering.


Sedan vette tusan vad jag ska skriva om, det har inte hänt så mkt.
Jag har mest varit sjuk och trött.


Jo, just det ja! Jag håller på att göra en ny hemsida till dogsen!
Tror att dena blir bra mkt snyggare än den förra, så jag jobbar på lite med den här i dagarna.
Just nu är den rätt så tom, men ni kan få tjuvkika endå :P

Vovvarnas Nya Hemsida!



Bjuder på lite bilder från utställningen :D



 




Sedan så bara råkade jag ramla över en bild på mig från i somras som jag faktiskt tyckte om, den bjuder jag oxå på faktist!


HÖRES I MÖRA!!
























"Drömmar blev till grus"








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0